Ο Michael Saylor, Διευθύνων Σύμβουλος της MicroStrategy και φανατικός υποστηρικτής του bitcoin, πιστεύει ότι η Meta (μητρική της Facebook) θα έπρεπε να ενσωματώσει το ψηφιακό νόμισμα και το Lightning Network (την εφαρμογή δεύτερου επιπέδου του bitcoin με την οποία οι συναλλαγές γίνονται άμεσα με σχεδόν μηδενικές χρεώσεις καθώς οι χρήστες δημιουργούν δικά τους ιδιωτικά κανάλια συναλλαγών με έξυπνα συμβόλαια που λειτουργούν με την εγγύηση του blockchain).


Η Meta ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα απομακρυνθεί από τον χώρο των κρυπτονομισμάτων και ο Saylor σε πρόσφατη συνέντευξή του απαντά στο εάν αυτό ήταν λάθος.

Όπως είπε ο Saylor:

«Το πρόβλημά τους δεν ήταν το να εισέλθουν στον χώρο των κρυπτονομισμάτων (…), εάν υιοθετούσαν και ενσωμάτωναν το bitcoin στο προϊόν τους, θα μπορούσαν να προσφέρουν μια συναρπαστική και ανταγωνιστική υπηρεσία σε δισεκατομμύρια ανθρώπους. Νομίζω ότι θα άξιζε εκατοντάδες δισεκατομμύρια, αν όχι τρισεκατομμύρια δολάρια για τη Meta».

 

 

Σχολιάζοντας τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα της Meta (που είχαν ως αποτέλεσμα τη «βουτιά» της μετοχής του Facebook κατά 26% και την μεγαλύτερη ημερήσια απώλεια κεφαλαιοποίησης εισηγμένης στην ιστορία η οποία σύμφωνα με το Bloomberg ανήλθε στα 251,3 δισ. δολάρια), ο Saylor δήλωσε πως «Η απάντηση στο πρόβλημά τους είναι να ενσωματώσουν το bitcoin και το Lightning Network στα προϊόντα τους».

Επιπλέον, αναφέρθηκε στους λογαριασμούς spam στο Instagram: «Εάν θέλετε να καθαρίσετε το Whatsapp και το Instagram και να τα κάνετε ασφαλή για τον κόσμο, θα έπρεπε να παρέχετε ψηφιακή ενέργεια στους χρήστες, δηλαδή bitcoin στο Lightning Network» (σ.σ. ο Saylor έχει χαρακτηρίσει το bitcoin ως ψηφιακή ενέργεια).

Σχολιάζοντας το παραδοσιακό μοντέλο διαφήμισης στην πλατφόρμα του Facebook και των άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ο Saylor είπε: «Αυτές οι πλατφόρμες δεν θα εξαρτώταν τόσο πολύ από τη διαφήμιση και δεν θα είχαμε αυτό το πρόβλημα καπιταλιστικής επιτήρησης εάν όταν δημιουργήθηκαν υπήρχε το bitcoin. Η λύση για την Meta είναι να περάσει από ένα μοντέλο καθαρά διαφημιστικό σε ένα μοντέλο αξιολόγησης και δημιουργίας αξίας το οποίο θα την εξελίξει σε τράπεζα στον κυβερνοχώρο».

«Δεν έχουν αποδεχθεί και αγκαλιάσει το bitcoin. Αυτό είναι το πρόβλημα».

 

 

To bitcoinsgreece.gr χρησιμοποιεί cookies για την αποτελεσματική λειτουργία του ιστοτόπου. Με την πλοήγησή σας στο site συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies.